Vad annat kan jag göra 01.20 på flygfältet i Kigali

i väntan på flyget till Addis Abeba, ser ut att vara försenat. ... än blogga? Elektrisiteten har gått tre gånger. Det blir nästan magiskt när det lilla rummet endast lyses upp av det blåa skenet från min laptop och nu iPhone. Skönt att gå på batteri. Datorerna för incheck fungerade inte så jag funderar i mitt stilla sinne vart bagaget månne tar vägen utan tags. Förstod jag att detta kunde hända eftersom jag tog extra omgång kläder i handbagaget. I Addis Abeba byter jag flyg till Harare, sedan till Lusaka varefter en buss förhoppningsvis tar mig till min bror i Livingstone. Jag har krävt att ölen skall vara iskall. Att resa 24 timmar till en bror som egentligen bor på några timmars flygavstånd. Det måste väl vara syskonkärlek? Nu när elen åter gått undrar jag om flyget hittar fram? Morgondagens blogg får avslöja det.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Håll drömmen om en kall öl levande! Och var rädd om din bror -:). Hoppas batterierna håller så vi får hänga med ett tag till. Kramar i massor.

Postat av: Björn

Iskall öl och 40 grader varmt låter bra.

2010-11-04 @ 22:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback