Hittade min bror

... efter 26 timmars intensivt resande med flyg via Uganda, Etiopien, Zimbabwe till Lusaka i Zambia, 3 timmars väntetid på en etremt varm busstation där jag kände mig om möjligt ännu blekare och slutligen 6 timmar på buss, i Linvingstone - där även andra mer kända människor hittats. Känner mig som en rik kvinna efter att ha växlar 200 USD till EN MILJON lokala pengar. Jag njuter en stund av att har plånboken proppfull med enorma valörer. Zambia är en vänligt land med hjälpfulla människor. Imorgon skall jag skåda Victoria Falls

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad var det för problem med väskan? Fick du tillbaka den? Saknar lite bilder. Annars är allt väl här, om än lite kallare än hos dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback