Den spannande foljetangen har fatt sitt slut

Min vaska som vairt forsvunnen pa strackan Addis Abeba - Lusaka har hittat hem. Nar jag steg av flyget och kom fram till bagagebandet rullade min vaska redan dar. Den hade akt samma flyg som jag. Ingenting saknades. T.o.m kameran lag pa sin plats. Det enda som fick mig att skratta gott var att de tva underbara precis mogna avokadon som en av soroptimisterna insisterade pa att jag skulle ta med mig till min bror nu hade mognat till en nagot hogre grad. Nar jag oppnade vaskan var den forsta tydliga doften den av mogna avokadon.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Härligt! Helt ofattbart att du alltid har sån himla tur! Du behöver inte anstränga dig att längta hem. Halkade hemåt från Gbg igår kväll i snöstormen, i typ 50-70 km/h hela vägen - inget att tråna efter. Och idag fattade jag inte varför jag frös så på kontoret.. hade naturligtvis glömt sätta på elementet!! Fattar du hur vi har det -:)? Ser fram emot nästa veckas semester dock och hoppas att det blir några grader varmare än här. Misströsta inte, jag håller mig uppdaterad ändå. Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback