Väskorna packade

...och de väger tillsammans 31 kg. Nu får jag sätta allt hopp på att Brussel Airways visar en välvillig sida och låter extra kilot passera. I annat fall får jag färdas i mina vandringskängor och packa ner skorna istället. Borde klara marginalen.
  Packningen består - förutom av ett antal tröjor, skjortor, toppar, klänningar, skor (nej, jag avslöjar inte hur många par) en hel mängd presenter till Kigali och Gisenyi: 10 fotbollar (tusen tack Team Sportia i Strömstad) inkl. två pumpar, 8 twistrep - och i detta ärende bör ni följa bloggen som säkert senare i tiden kommer att beskriva hur den medelålders vita kvinnan visar de förundrade barnen hur man hoppar twistrep - 3 långa hopprep, 2 små bollar, 11 plastbilar (inte bara vilka bilar som helst, här har vi polisbilar, brandbilar, bärgningsbilar), 3 puzzel och 38 underbart söta tygtigrar (ett stoooort och varmt tack till Kjells Lek och Hobby), stora buntar skrivhäften (tack Bokhandeln i Strömstad), pennor och pennvässare och suddgummin (Wenche, Wenche vilket stort hjärta du har som for iväg och köpte dessa), färgpennor och kritor...ja, se själv från bilden, som inte håller kvaliteten i bilden men nog i dess innehåll.

                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback